Thursday, December 31, 2009

Lelaki Pujaan - Mila & Aril

Posted by Admin at 7:15 PM


Aku adalah lelaki
Dambaan semua wanita
Aku adalah lelaki
Selalu memikat wanita

Tubuh ku yang Cantik
tampan dan rupawan
Ku memang pujaan

Engkau memang lelaki yang sangat sempurna
Idaman setiap wanita yang ada di dunia
Kau Pujaan
Ku Memujamu

Aku memang rupawan
Semua wanita tergila-gila padaku

Engkau umpama malaikat yang turun dari syurga
Yang telah memikat hati setiap wanita
Kau pujaan
Ku jatuh cinta

Aku memang rupawan
Semua wanita tergila-gila padaku

Oh pujaan
Lelaki pujaan
Oh pujaan
Lelaki pujaan
Aku memang rupawan
Semua wanita tergila-gila padaku

Kau adalah bintang yang bersinar di langit malam
Membuat hati wanita jadi terpana
Kau pujaan
Ku terpesona

Aku memang rupawan
Semua wanita tergila-gila padaku

Kaulah pahlawan tampan dari negeri impian
Buat hati wanita tertusuk panah asmara
Kau pujaan
Ku tak berdaya

Aku memang rupawan
Semua wanita tergila-gila padaku

Oh pujaan
Lelaki pujaan
Oh pujaan
Lelaki pujaan
Aku memang rupawan
Semua wanita tergila-gila padaku

Oh pujaan
Lelaki pujaan
Oh pujaan
Lelaki pujaan
Aku memang rupawan
Semua wanita tergila-gila padaku

0 comments on "Lelaki Pujaan - Mila & Aril"

Post a Comment

 

Lirik Lagu Terkini - Bunkface, Estrella, 6ixth Sense, Cokelat, Dmasiv etc. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez